PERFECT LEE JACKET



Kiedyś nie byłam fanką kurtek wykonanych z jeansu, bądź bawełny imitującej jeans, z jednego, prostego powodu. Sztywność materiału. Strasznie denerwowało mnie to, że nie można ich ze spokojem obwiązać wokół pasa, czy podwinąć nonszalancko rękawów. Ale do czasu, a tak właściwie do przejrzenia setki zdjęć w Internecie. Zaczęłam więc poszukiwania swojej wymarzonej, jeansowej katany. I oto ona. Klasyczna, granatowa kurtka marki LEE upolowana za uwaga: 7 zł. Chcieć to móc.








21 komentarzy:

  1. This jacket is so cute and I LOVE your pants! So chic.
    http://stopdropandvogue.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna katana :) obserwuje :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. loving that chic combo
    www.kmeetsstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka. Jeszcze taka cena <3
    ogolnie cała stylizacja jest świetna <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing look! Simply stunning! Thanks for sharing babe.
    have a wonderful day!
    much love, Len
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do tej pory jakoś nie mogę się przekonać do tych kurtek, chociaż nie można im zarzucić tego, że brzydko wyglądają, po prostu mi w nich niewygodnie. Mimo wszystko fajny dodatek w tej stylizacji! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo borykałam się z tym, że kurtki wydawały mi się sztywne i niewygodne. Po znalezieniu tej z LEE totalnie zmieniłam zdanie, ponieważ jej materiał jest w miarę elastyczny i przyjazny :).

      Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. ladna kurtka:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh I've been looking for a denim jacket, and I love yours! It looks so great with the whole outfit :)

    Sam | http://mybeautycloud.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so beautiful in this classic combination! I am loving your lace up shoes

    Rachel xx

    http://www.thedailyluxe.net

    OdpowiedzUsuń
  11. great styling!! Love the denim jacket with the shoes!! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z kolei uwielbiam dżins w każdej postaci <3
    Świetny outfit :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. This is the perfect weekend outfit! I love the denim jacket and flats especially :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  14. Katana wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna *o* 7 zł? Czy ty sobie żartujesz? Jejku, zazdroszczę strasznie! Aż chyba sama zacznę szukać.
    Trzymaj się i więcej udanych zakupów *O*
    bamlalala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :)

    Zapraszam>> styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię dżins :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka i torebka)? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your look from head to toe, so minimalist chic and quite edgy as well. You can never go wrong with denim :)

    STYLE VANITY

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się wczoraj udało upolować podobną katanę za 10zł, szkoda tylko, że nie jest markowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 zł za niemarkową kurtkę to i tak świetna cena, zważywszy na to, że mówisz o jej podobieństwie do mojej :)! Ja przyznam szczerze, że mam chyba dużo szczęścia w wynajdywaniu perełek. Ostatnio za kilka złotych udało mi się kupić jeansową spódnicę Cheap Monday :) Zapraszam Cię niebawem i na posta z nią :)!

      Pozdrawiam.

      Usuń