QCERA CREAM TEST

"Krem przeciw objawom trądziku". Pierwszy raz jak usłyszałam o produkcie firmy Qcera myślałam, że to kolejna substancja, o nieprzyjemnym zapachu, która pomimo regularnego stosowania nic nie zmieni na mojej twarzy. Jednakże po przeczytaniu ulotki producenckiej, skusiłam się na przetestowanie tego produktu na sobie. Dzisiaj mija dokładnie tydzień i z czystym sumieniem mogę napisać: TO DZIAŁA! Krem, co prawda, nie ma najprzyjemniejszego zapachu, ale po regularnym, tygodniowym stosowaniu produktu już widzę dużą poprawę na mojej twarzy. Mniejsza ilość przebarwień trądzikowych, nowo powstałe stany zapalne są bardzo szybko niwelowane. Cena sklepowa takiego produktu to niecałe 20 zł, więc czemu by się nie skusić? :)





9 komentarzy:

  1. Nigdy o tym nie słyszałam , ale na szczęście nie mam problemów z trądzikiem :)
    https://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. great post ! :)
    please follow my blog : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a fantastic product! Thanks for sharing beauty tips darling! <3 xxx
    Check out what’s new on the blog:
    http://www.mlleepaulette.com/frontend/index.php?r=site/blog
    Follow me on instagram @mlleepaulettegirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi ceną, masz rację skoro 20 zł..
    Uwielbiam ELLE, ale ostatnio przerzuciłam się na Glamour.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear and thank you for your visit! I don't know this product but from your review it seems really good. Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt fajny , wart zakupu :) ZAPRASZAMY DO SIEBIE :*

    OdpowiedzUsuń