MY COLOURS ARE THREE



Nigdy nie twierdziłam, i pewnie nie stwierdzę dopóki będę oglądać jakiekolwiek blogi/strony w sieci, że szukanie modnych, a zarazem wygodnych zestawień jest łatwe. Dobór kolorów, odpowiednich fasonów (fajnie, a wręcz pożądane by były one na topie) oraz dodatków nie jest moją mocną stroną zważywszy na to, że ubieram 4-5 kolorów, posiadam obecnie w szafie jedną mini torebkę i pilnie szukam jakiejś zamszowej ramoneski, która uświetni moje zestawy. Szafa przeciętnej dziewczyny opiera się głównie na parze wygodnych butów sportowych, szortach z wysokim stanem, tudzież obecnie podartych rurkach/boyfriendach oraz kurtce ramonesce (albo tej imitującej ją). Chyba rzeczywiście, gdzieś na pewnym etapie swojego życia zamknęłam się w kolorach od czarnego, po biały (licząc pomiędzy nimi tylko szarości), mając 1, góra 2 pary spodni- oczywiście czarnych. Ale wiecie co? Czas na zmianę! Już jedną zrobiłam, kupiłam denimowe spodnie, które mam nadzieję niebawem zobaczycie. A dzisiaj. Dzisiaj zostawiam Was z moimi ukochanymi kolorami i mięciusieńkim sweterkiem.







19 komentarzy:

  1. great basic pieces!! :D

    Have a great weekend!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this outfit. Casual, simple but stylish <3

    xoxo,
    SHAIRA // New Post- Lighthouse

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect look dear, kisses!
    http://www.lookwhatimwearingtoday.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your outfit. It looks so chic and casual! Definitely a thumbs-up!<3

    Chlariss | Silent Dances And Glasses

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing outfit. Happy Sunday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Such an effortlessly stylish look, you look amazing!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny outfit, uwielbiam taki styl <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a buty cudeńko!

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ta bluzka, mam słabość na punkcie takich prostych, a za tym pięknych ubrań
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. You look lovely! x

    www.bibigoeschic.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie "zwyłe", wygodne outfity, wygladasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia, bardzo podoba mi się sposób jakim tworzysz posty ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia jednak ja popracowałabym nad designem, czcionka zniecheca i desing powinien byc o polowe mniejszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design czego powinien być o połowę mniejszy, bo nie bardzo rozumiem słowa krytyki? :)Mogłabyś uzasadnić, chętnie zastosuje się do rady :)

      Usuń
  14. Super komplet. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo na TAK! :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń