LITTLE BREAK


Nie wiem co się ostatnio dzieje z moim "minimalistycznym", a dokładniej trójkolorowym podejściem do ubioru, ale co raz częściej pojawia się w nim jeans, czy tak jak przy dzisiejszych zdjęciach zimny, ale pastelowy kolor różu. Wraz z przyjściem wiosny, nadszedł sezon na sukienki w mojej garderobie. Tę z dzisiejszego postu dostałam od mojego chłopaka, ale jeszcze nie było na tyle ciepłego dnia, bym mogła Wam ją pokazać w pełnej okazałości. Mam nadzieję, że te cieplejsze dni poczekają na mnie i sukienki, dopóki nie wyjdę z etapu przedwczesnych egzaminów.




7 komentarzy:

  1. I love the new minimalist colors. I'm all for pastels these days. You look great.

    Tega Enai
    www.tegaenai.com
    Have a great week
    xoxo..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool jacket!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, połączenie takiej sukienki z ramoneską to klasyka, którą fajnie zinterpretowałaś na swój sposób!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ! przecudna sukienka ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń