NEW IN: WHITE BODY


Każdy kto mnie zna, wie jak ważne są dla mnie minimalistyczne i proste, a zarazem efektowne zestawienia. Od dzisiaj, co tydzień, postaram się dodawać na stronę posta, gdzie będę pokazywać Wam po dwie-trzy rzeczy, które uważam, że nie tylko do siebie świetnie pasują, ale i są na prawdę często widywanymi przeze mnie basicami w garderobie niejednej 'it girl'. Dzisiaj to widziane przez Was ostatnio body, które kupiłam w Zarze oraz pochodzący z zeszłorocznej kolekcji letniej Stradivariusa naszyjnik. Nie wiem co w nim takiego jest, ale raz go totalnie nienawidzę (i potrafi leżeć dniami, a nawet tygodniami w szafie nie ruszony), a raz go wprost ubóstwiam (np. teraz mam dni noszenia go do wszystkiego, ze wszystkim). Warto mieć taki jeden element biżuterii, który pozwoli nam odświeżyć nie jeden look, a do tego będzie hiper, ultra modny i pożądany na festiwalach. 




4 komentarze:

  1. That's such a gorgeous statement necklace!

    www.wunderbliss.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous! Such a fab statement necklace xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. what an amazing statement necklace !!

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalistyczne body to również mój must have! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń