NEW COLOUR ON MY LIST


Jak już pewnie większość z Was wie, w mojej garderobie trudno znaleźć inne ubrania niż w kolorach bieli, czerni czy szarości. Nie jest to rzecz pewnie zadziwiająca dla Was, blogerów, czy czytelników magazynów modowych, ale wśród wielu ludzi nadal osoby ubierające się w pewną gamę kolorów są traktowane powierzchownie (czerń- pewnie nosi żałobę, albo szary- nijaki, bez polotu), co za tym idzie utarły się stereotypy. Ja w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać, że da się je przełamać nie zawieszając na siebie wielkich, ozdobnych kolii, czy mocno kwiecistych sukienek. Do zdjęć wybrałam spódnicę ze sklepu C&A, która w modelu denimowym robi prawdziwą furorę. U mnie znajdziecie akurat tę w odcieniu camelowym (żałuję, że nie imituje zamszu), co mam nadzieję również przypadnie Wam do gustu, jak i mnie.





40 komentarzy:

  1. Urzekła mnie ta spódnica.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją wizytę. Oczywiście i ja zostawiłam kilka ciepłych słów na Twojej stronie. :)

      Usuń
  2. Loving this skirt! and the bag is SO cute!!!

    www.justgeorgiarose.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm in love with this little, black bag :) So I don't be surprised, that you think that is so cute. Kisses, xoxo.

      Usuń
  3. I am obsessed with the matte white Birkenstocks. I need to get a pair!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In this way, Dakota, you should buy one pair... maybe 2 :)!

      Usuń
  4. Your skirt is really stylish!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancja! ❤ Świetnie wyglądasz.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andjela, thank for your visit :)! I'll check your page as soon as I can :)! Kisses for you, my dear.

      Usuń
  7. spódnica jest świetna, super wyglądasz
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowa. W wolnej chwili i ja zajrzę na Twoją stronę. Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love that skirt! <3

    Kisses from Portugal!
    Joana
    www.thefwordpt.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joana, thank for your visit and that you wrote the comment :)!

      Usuń
  10. Lovely outfit dear, my favorite: camel skirt! Love, A

    www.angiespana.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu jakiś nowy kolor, haha :D Ślicznaa spódniczka ♥ Cudownie wyglądasz w tym outficie!

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i Twoje odwiedziny :). Jeśli interesuje Cię więcej koloru w moich outfitach, to możesz zajrzeć do najnowszego posta w którym umieściłam kilka zdjęć w pudrowo-różowej sukience :)

      Usuń
  12. super stylizacja i mega mi sie podoba ta spódniczka ♥

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za Twoje odwiedziny i miłe słowa. Jak tylko będę miała więcej wolnego czasu na pewno odwiedzę Twoją stronę i zostawię odpowiedni komentarz. Buziaki :)!

      Usuń
  13. love that suede skirt!

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  14. Love that skirt! Looks so cute on you <3
    xoxo

    Ileana

    Novelstyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że kolorystyczne upodobania mamy podobne ;) ostatnio też moją monotematyczną szafe przełamałam podobnym kolorem - musztardową narzutką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Camel looks so cool on you, also loving that cute bag. Great post! x

    Happy weekend,
    Andreea
    http://couturezilla.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. The color camel just looks so perfect on you girl. That skirt is super cute and you look GORGEOUS!

    Have a wonderful day, xx

    My Vogue Style | www.myvoguestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chic look with that skirt!


    http://notforordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja i świetny post!

    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award.

    Zajrzyj tutaj: http://rudaoptymistka.blogspot.com/ odpowiedz na moje pytania i nominuj kolejnych blogerów.

    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. This skirt is sooo nice<3 i love that colour:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten krój spódnicy :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń