OFF SHOULDER BLOUSE

Ponownie witam Was moi kochani ze słonecznej (o dziwo!) Holandii zdjęciami jeszcze z mojego rodzinnego miasta. Co prawda, tutaj mam bardzo dużo miejsc idealnych na 'blogowe' tła, jednakże wakacyjna praca pochłania mi na chwilę obecną tyle czasu, że zdjęcia z Poznania ratują mi życie. Oczywiście nie mogło zabraknąć  na nich mojego ulubionego obuwia na cieplejsze dni, czyli wiązanych balerinek, chociaż w tym poście miała grać główne skrzypce koszula z szafy mojej siostry. Przyznam szczerze, że długo nie mogłam przekonać się do tego hitu sezonu, jednakże po powrocie do Polski zaopatrzę się może w coś podobnego, ponieważ zakochałam się w tej koszulowej bluzce od pierwszego założenia, serio. Oby coś jeszcze w sklepach zostało do mojego powrotu, albo inaczej. Oby przyszły sezon również upodobał sobie ten typ ubrań, bo chcę mieć ich w szafie więcej i więcej!









14 komentarzy:

  1. prześlicznie wyglądasz! stylizacja jest wspaniała! :)


    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie, koszula idealnie pasuje do spódnicy. A okulary są mega!

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja :) przepiękna bluzeczka :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bluzka. Wręcz idealna na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładna z Ciebie dziewczyna! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest przepiękna wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw wygląda niesamowicie! Uwielbiam zarówno wiązane balerinki jak i połączenie czerni z błękitem. Na Tobie wygląda to znakomicie :)

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka , chyba najbardziej wpadła mi w oko ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Strasznie podoba mi się ta bluzka :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :) Bluzka jest świetna! Bardzo ładnie się prezentuje :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia jak i stylizacja.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń