SUMMER PINK BABY


Viktoria i kolor różowy? Jeszcze nie dawno nie dawałabym sobie, a tak właściwie mojej garderobie, żadnych szans na umieszczenie w niej ubrań będących pochodną różowego. A jednak ostatnimi czasy upodobałam sobie jeden z najgorętszych odcieni tego sezonu (chociaż w niektórych gazetach widziałam przebitki tego koloru na FW 16/17) jakim jest pudrowy róż. Marynarka, torebka, której jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć i sukienka. Całkiem niezły dobytek jak na osobę, która nie cierpi kolorowych ubrań, czyż nie? Do sukienki dobrałam klasyczny, biały t-shirt oraz wiązane baleriny. Zostawiam Was ze zdjęciami i do szybkiego zobaczenia.








2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się sukienka :)

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma przepiękny kolor, choć myślę, że jeszcze lepiej wyglądałaby bez koszulki pod spodem. A i buty przykuwają uwagę :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń