UN OU DUEX?

Moja miłość do języka francuskiego i koloru czarnego chyba jest niezmierzona, na prawdę. Dlatego dzisiejszy tytuł posta pochodzi właśnie z tego języka, do tego sugeruje, czy mamy do czynienia z jedynką, czy dwójką. No właśnie, na pierwszy rzut oka wydaje się, że mam na sobie kombinezon z dwóch różnych materiałów, a tak na prawdę mam na sobie body (Okej, ich miłośniczką jestem również), ale i moje ulubione zamszowe spodenki z Zary. Do tego dobrałam buty z serii ZX Flux od firmy Adidas. Prosty i wygodny outfit, nieprawdaż? Jak tylko wrócę do Polski to obiecuję poprawę jakości moich postów i outfitów, bo wiem, że basici mogą Was pewnego dnia po prostu znudzić.
 




5 komentarzy:

  1. Super okulary ! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją wizytę na mojej stronie. Z wielką chęcią wpadnę i do Ciebie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń