ZARA PANTS

Dawno mnie już nie było na stronie, choć obiecałam sobie jak największą regularność w dodawaniu postów. Wszystko było to spowodowane moją przeprowadzką do Holandii na okres wakacyjny, czyli ciągłym szukaniem źródła stałego Internetu. Nie mniej jednak wracam do Was ze zdwojoną siłą (o ile moja praca na to mi pozwoli i mój chłopak wykaże się choć odrobiną entuzjazmu do robienia zdjęć "po godzinach"). Dzisiejszy post jest jeszcze nawiązaniem do ostatnich chwil w moim rodzinnym mieście, w najwygodniejszych spodniach jakie mam w swojej szafie. Mam cichą nadzieję, że jeszcze niejeden raz się one tutaj pojawią, bo są na prawdę świetną bazą pod tworzenie wygodnych i zarazem eleganckich zestawów.
 









7 komentarzy:

  1. I love the smart-casual trouser/jogger - I live in my Dorothy Perkins pair!

    Mind checking out my recent - it's a Summer Essentials ft. Body Fantasies!

    Alice from Girl Abroad
    girlabroadblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice, thank for your words :)! I'll check your page and send some nice words :)! Kisses, xoxo.

      Usuń
  2. Such a great street chic ensemble and I love the choker!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choker is so simple, but in this way I'm in love with them. :)
      Thank you Dakota for visit and I'll check your page soon :)! Great summer, xoxo.

      Usuń
  3. love the look! very cool and stylish <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for this beautiful words. Happy summer for you, kisses :*!

      Usuń