BORDO CAP


Halo, Ziemia, czy Viktoria jest z Wami jeszcze? Mogłabym to pytanie zadawać sobie w kółko, odkąd w mojej szafie zaczęły się pojawiać kolorowe elementy. Może ustalę tutaj coś raz na zawsze: błękit, pastelowy róż, odcienie beżu, butelkowa zieleń i od niedawna kolor bordowy są na mojej liście barw dozwolonych. Jesienią uwielbiam otaczać się właśnie ciepłymi odcieniami, które dają mi energię podczas szaroburych dni (okej, i w szaroburych stylizacjach). Niemniej jednak jako wierna fanka basicowego trio, stawiam tylko na elementy, pojedyncze ubrania. Wierność minimalizmowi ponad wszystko, a co mi tam! Co do dzisiejszego setu- prosty, wygodny, z moim ukochanym plecionym swetrem. Idealny na jesienne dni, które właśnie nawiedziły Holandię. 






13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja :) Moja szafa też nabrała żywszych kolorów :D
    Obserwujemy? http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie minimalistyczne zestawy :) ten sweter jest genialny, szukam takiego od dłuższego czasu!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i bardzo ładna stylizacja. Także ostatnio przekonałam się do kolorów, bo tak to w mojej garderobie królowały gównie kolory czarne, szare oraz białe.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw ;d sweterek uroczy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bordowy wrecz uwielbiam a jesienia to szczegolnie dodaje takiego niesamowitego klimatu!
    Haha u mnie wlasnie jest na minusie wiec do mnie to juz taka zima powoli przychodzi niestety :/
    Sweterek sliczny uwielbiam takie duze cieple sweterki <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja lista kolorów dozwolonych jest bardzo podobna do Twojej :)
    Bardzo podoba mi się bordowa czapka, bardzo ładnie dopełnia outfit :)
    Proszę o klikanie linków :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja ;) super czapka :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zestawienia i takie kolory :) Jako wierna fanka czerni - na moją listę trafia też bordo i khaki :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw :) Bardzo mi się podoba :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń