DEN HAAG VIBES


Nie należę do osób, które lubią mieszać życie prywatne z towarzyskim i na odwrót. Ale tym razem chciałabym się z Wami podzielić dosłownie trzema zdjęciami z dzielnicy Scheveningen w Hadze (Holandia). Zważywszy na to, że ostatnimi czasy nie byłam w stanie wykonać dla Was praktycznie żadnych zdjęć na stronę, postanowiłam, że miłą odskocznią dla Waszego oka będą zdjęcia z tego nadmorskiego kurortu. Co prawda, jesień w Holandii powoli nas dopada, a wiatr staje się praktycznie nieodłącznym towarzyszem dnia, nie przeszkodziło mi to w odwiedzeniu tego miejsca i zrobieniu dla kilku zdjęć, niczym z wybrzeża w USA. Mam nadzieję, że Wam się podobają, a jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć z moich holenderskich wojaży, dajcie znać w komentarzu. Tymczasem ja uciekam się przygotować na zdjęcia.


6 komentarzy:

  1. I like to much travel, but I've never been to Den Haag. One day I want to go there, these photos really made me understand that it is a beautiful place! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm widoki piękne. Chyba muszę wybrać się do Holandii;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLiczne zdjęcia, piękna dzielnica!:)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I used to live in Den Haag, so this post brings back so many good memories! The beach at Scheveningen was always the best.


    Mind checking out my recent - it's a brand collab ft. floral bombers!

    Alice x
    girlabroadblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być teraz w takim miejscu, z takim widokiem, z takim wiatrem we włosach... :)

    OdpowiedzUsuń