HELLO SEPTEMBER!

Hello, September!- mogłabym wykrzykiwać te słowa w nieskończoność, ponieważ oznacza to tylko jedno- właśnie się rozpoczął ostatni miesiąć mojego holenderskiego snu. Witam wrzesień z otwartymi ramionami również dlatego, że w mojej miejscowości utrzymuje się jeszcze piękna, letnia pogoda, której niektórymi dniami na prawdę brakowało, a miałam dla was przygotowanych wiele stylizacji, które zawierały jeszcze letnie spódnice, czy bluzki. Ale nie ma co narzekać! Dzisiaj mam dla Was zestaw basicowy, jeden z najprostszych w mojej szafie. Ulubiona bluzka w paski z dekoltem w literę V oraz jeansy z lekko podwyższonym stanem. Wahałam się długo jakie buty do tego dobrać, ale stwierdziłam, że na balerinki przyjdzie jeszcze czas, zważywszy na to, że ostatnio Was ciągle nimi zarzucałam. Do tego tym razem nie zrezygnowałam z okularów, co jest na prawdę wyczynem dla mnie, dlatego proszę Was, doceńcie moją "kujońską" wersje.





8 komentarzy:

  1. świetna stylówka :) bardzo ci pasuję :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi za Twoje miłe słowa! Nie pozostaje mi nic innego, jak zajrzeć i na Twoją stronę. Buziaki :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takim codziennym wydaniu :) Jeansy pięknie leżą!

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za Twoją wizytę oraz słowa jakie podczas niej pozostawiłaś. Buziaki! :)

      Usuń
  3. Basicowe stylizacje moim zdaniem są najlepsze :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak uważasz, to zapraszam Cię do częstszych odwiedzin mojego bloga oraz przejrzenia starszych postów, które mam nadzieję zasypią Cię masą basicowych inspiracji. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w takiej stylizacji :) Podoba mi się.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń