NEW IN: BOMBER JACKET

Nowa seria na blogu wymaga na prawdę konkretnego wejścia. Więc chyba nie będziecie zaskoczeni tym, że akurat na ten moment, wybrałam największe combo jakie może być w tym sezonie. Satynowa bomberka w odcieniu khaki/zgniłej zieleni. Uwielbiam kurtki właśnie tego typu, choć długo się wstrzymywałam z jej kupieniem, ale to tylko z jednego i najważniejszego względu. Szukałam tej idealnej. Każdej czegoś brakowało (przynajmniej w tych, które spotykałam na swojej drodze). A to miała za luźne rękawy, była przykrótkawa, miała zamek w złoconym kolorze. I tak oto wczoraj udało mi się upolować w Zarze za jedyne 89 zł bomberkę, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Jest wprost idealna dla mnie. Świetny odcień zieleni został połączony z satyną w sposób niebanalny (satyna po prostu nie wygląda kiczowato, a na tym mi na prawdę bardzo zależało), zamek jest posrebrzany, a rękawy nie są ani za krótkie, ani za długie. Kurtkę możecie znaleźć również w odcieniu różowym i czarnym, w rozmiarach od XS do L. 
 



2 komentarze:

  1. Świetna kurtka! :)
    Dużym plusem jest wspomniane przez ciebie to że rękawy nie są ani za krótkie ani za długie :) Często jest tak że problem jest właśnie z tą długością rękawów :)
    Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, jednak ja nie chciałabym mieć czegoś takiego. Wolę kurtki za tyłek.
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń