BABY BLUE ELEMENT


Cześć wszystkim! Nie wiem jak tam u Was, ale w moim mieście właśnie rozpoczęła swoje rządy piękna, złota jesień. Co prawda temperatura nas nadal nie rozpieszcza, ale chwile spędzone w blasku słońca to było to za czym zdecydowanie tęskniłam. Pisząc tego posta, z kubkiem gorącej kawy, rozmyślam już o tym co będę Wam mogła zaproponować tej jesieni, ponieważ pomysłów w głowie mam co nie miara (a czasu niestety, jak na lekarstwo). Mam jednak nadzieję, że post z jednym z moich ulubieńców, jakim jest szary sweter będzie nie tylko miłym doznaniem dla waszego oka, ale i inspiracją do tego by nosić golfy, które są mega praktyczne i mega modne. Do nie dawna nie lubiłam tego typu kołnierzy, ale ten sweter wpisuje się totalnie w mój gust. Do tego wykonany z 60% wełny, dzięki czemu jest bardzo cieplutki, a przyszłe, zimowe stylizacje nie będą musiały składać się z miliona warstw. Coś czuje, że jeszcze nie raz go tutaj zobaczycie.






14 komentarzy:

  1. Mega jest ten sweterek! :)
    Pozdrawiam:)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja,a sweterek piękny!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, super wyglądasz! Pozdrawiam :)
    aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do golfów przekonałam się niedawno, ale lepiej późno niż wcale :D Pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w mieście również jest prawdziwa jesień. Chodniki są całe w kolorowych liściach. Może u mnie jesień nie jest słoneczna, a raczej deszczowa. Jednak ja lubię deszcz więc nie przeszkadza mi to za bardzo :D A golf jest cudowny! Mi takie swetry bardo się podobają!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! U mnie w mieście po części widać już tą jesień. Na ziemi pełno kasztanów, a na drzewach kolorowe liście ;) Sweterek wygląda cudnie :) Obserwuje

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. You look stylish. Loves.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encanta el look, estás guapísima!! https://bohoclosetblog.com/2016/10/24/bailarinas-con-tiras/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam skorzane kurteczki. Pasuja do wielu stylizacji szczegolnie teraz jesienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice look and bag

    xx LL

    http://lalouuula.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten sweterek!
    To dobrze, że masz pomysły, gorzej, gdyby to ich zabrakło!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń