COS STORY

Ostatnimi czasy po głowie chodził mi jeden z hitów tego sezonu: falbanka. Szukałam idealnej sukienki, koszuli, albo tuniki, która by miała w sobie ten motyw, jednak bezskutecznie. Zainspirowana wybiegami oraz streetstylem podczas jesiennych edycji fashion week-ów zaczęłam patrzeć na ten trend inaczej. Niech on nie będzie motywem przewodnim, a ciekawym dodatkiem, który z pewnością przyciągnie wzrok. I takim oto trafem wpadłam na wyprzedaż do COS-a, a w nim na bluzę, która jest moim hitem numer jeden na tę jesień (i podejrzewam, że numerem jeden generalnie w mojej szafie). Nigdy nie pomyślałabym, że bluza, która ma tak "nowatorskie" ściągacze, imitujące falbankę, znajdzie się na mojej liście must have. Mam na nią 1000 pomysłów, a to jeden z nich w połączeniu z skórzaną kurtką.





11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i stylizacje, bardzo podoba mi się Twój styl <3
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny look ! wszystko fajne zgrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Miałam taki szalik ale strasznie czepiał się do spodni i go sprzedałam :<<

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! szalik i choker są nieziemskie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    Bardzo ładny outfit :)

    Zapraszam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie czarnej ramoneski z kolorowym szalem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, totalnie w moim stylu. Idealna na tą porę roku :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/10/lakiery-china-glaze.html

    OdpowiedzUsuń
  9. So simple and chic!
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń