GOLD SKIRT, WHITE BOWS


Pisząc dzisiejszego posta mam na niego jednocześnie miliony pomysłów. Uwielbiam zdradzać Wam moje spojrzenie na modę, czy pokazywać co ostatnio stało się moim numerem jeden w szafie. Ale w tym momencie dzieję się tyle rzeczy, które chciałabym Wam opisać, że może będę stopniowo rozkładać je na posty, bo co za dużo to nie zdrowo (wiecie zapewne o co chodzi). Zacznę może od tego, że wczorajszy dzień przyniósł kilka, na prawdę pozytywnych zmian i to nie docelowo w moim życiu, ponieważ to tym razem mój chłopak zaczyna stawiać pierwsze kroki pośród naszej internetowej społeczności. Pewnie właśnie dlatego zaraził mnie tak szaloną dawką energii, że najchętniej cykałabym zdjęcia cały dzień, by po nocach dla Was je przerabiać. Niestety sami dobrze wiecie jakby to na dłuższą metę się skończyło (podkrążone oczy, nieobecności na wykładach i brak energii witalnej). Słowem podsumowania: jeśli teraz mam obok osobę, która będzie działać intensywnie w Internecie, możecie się spodziewać, że to udzieli się to i mnie. Dlatego zasypuję Was dzisiaj tekstem lekko zabarwionym moją prywatą, ale i zdjęciami, które wyjątkowo podobają mi się w 100%. Każdy z elementów tego stroju jest dla mnie dopasowany idealnie. Złota spódnica oraz rękawy zakończone niecodziennymi kokardkami sprawiają, że stylizacja nabiera charakteru high, który mam nadzieję będzie pojawiał się na mojej stronie częściej.








22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta spódnica - razem z całą resztą tworzy naprawdę fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,
      Dziękuję za Twój miły komentarz. Jeśli chciałabyś zobaczyć więcej zestawień z tą spódnicą to zapraszam niebawem na bloga, ponieważ na pewno jeden post ojawi się poświęcony samej spódnicy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Beautiful photos! Cute look!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Anya, thank you so much for your comment. :) I will check your page today, I'll promise. xoxo

      Usuń
  3. Cudownie. Wszystko totalnie w moim stylu. Te kokardki są przeurocze, lubię takie kombinacje. Spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulino, dziękuję za Twoje odwiedziny, które zaowocują wizytą i na Twojej stronie :) Kokardki to mój mały dodatek, który powstał w sumie dość przypadkowo, ale jest przeuroczy, tu się zgodzę. :)
      Buziaki!

      Usuń
  4. super zestaw, bardzo przypadł mi do gustu :-)

    klikniesz w linki w poście ? :-) Stylpasja KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój miły komentarz i bardzo się cieszę, że zestaw Ci przypadł do gustu. Jest jakiś element szczególnie ciekawy dla Ciebie? :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że napisałaś komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. świetny look :) fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgodzę się z tobą, że kolorystyka jest tutaj świetnie dobrana :). Bardzo podoba mi się właśnie ta kolorystyka na tle ulicy.

      Usuń
  7. Fantastyczna spódniczka, całość tworzy super look <3

    http://www.fashionelja.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Your outfit is so cute! You look like a walking barbie <3

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie. Chociaż jak patrzę na temperaturę na termometrze i Twoje zdjęcia to mi zimno na samą myśl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest inaczej, trochę przewrotnie, ale bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał, mega świetne zdjęcia i cudowona stylizacja :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja i bardzo udana sesja <3
    oby tak dalej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń