NEW IN: MINI, BABY BLUE BAG


Kto choć trochę mnie zna, wie, że mam tak zwanego bzika na punkcie kilku rzeczy. Są to zdecydowanie ubrania w stonowanych kolorach, podróże oraz torebki z Parfois. Na prawdę, nie znam drugiej tak pokręconej osoby na świecie, która tak jak ja kupowałaby większość torebek w tym sklepie. Zawsze znajdę coś tam dla siebie. Co lepsza, znajdę coś tam i dla innych. W takich momentach od razu przypomina mi się wyjście z koleżankami, podczas którego każda sobie sprezentowała nową torebkę (a szłyśmy po portfel!). I tak oto ostatnim razem w moje ręce wpadła mini torebka na łańcuszku w dość intrygujących kolorach, jak dla mnie, otóż pojawia się tutaj błękit i butelkowa zieleń. Ale nie mogłam się oprzeć jej urokowi. Nie dość, że jest wielofunkcyjna, to będzie to na pewno element rozjaśniający moją garderobę. Zostawiam Was w takim razie z kilkoma zdjęciami mojej NEW  IN i zapraszam do poprzedniego posta z tej zakładki.





10 komentarzy:

  1. O jaaa mam słabość do torebek na łańcuszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i super zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/10/halloween-2016-ghosts.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilbiam torebki na łańcuszkach bo zawsze super podkreślają stylizację :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka wygląda rewelacyjnie! OD dawna poszukuję jakiejś ładnej na łańcuszku :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń