NEW IN: TOP TRENDS IN MY CLOSET

Witam Was kochani po dość długiej przerwie! Ostatnie dni (a praktycznie rzec biorąc ostatni miesiąc) to był istny horror w moim życiu. Nałożyło się kilka ważnych spraw, a do tego wszystkiego przyszedł spadek motywacji, który prawie doprowadził mnie do rzucenia studiów. Serio. Nawet dzisiaj szłam na uczelnię z nastawieniem negatywnym, ale wyszłam z zupełnie innym. A to niby dlaczego, pewnie od razu nasuwa Wam się taka myśl? Odpowiedź jest prosta. Chwila oddechu. Wbrew pozorom ostatnio tylko wykłady dają mi chwile na odpoczynek, bo nawet po nocach śnię o moich obowiązkach (dosłownie!!!). Na zajęciach miałam dzisiaj też czas na chwilę przemyślenia co dalej z moją stroną o którą walczę już ponad 2 lata. Uruchomiłam ją w marcu i mam nadzieję, a raczej stawiam sobie za cel, że do marca 2017 blog osiągnie 60 postów. Mały cel, bo to dopisanie tak na prawdę drugiej połowy, ale przy moim obecnym trybie życia będzie to nie lada wyzwanie. Trzymajcie proszę za mnie kciuki. A dzisiaj zostawiam Was z wtorkowym klasykiem, który można nazwać "odgrzewaniem kotletów", bo zanim pojawił się post z serii NEW IN już mogliście zobaczyć te ubrania w stylizacjach. Niemniej jednak, warto rzucić po raz kolejny okiem na dwa pewniaki tego sezonu. Mam nadzieję, że grafika ucieszy wasze oko, a ja już niebawem postaram się wrzucić nowy post ze zdjęciami zestawów.






5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. Mam nadzieję, że wszystko będzie po Twojej myśli :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Ja też ostatnio dałam się wplątać w jesienne zniechęcenie, zaczęło mnie wiele rzeczy przytłaczać i chciałam darować sobie wiele spraw które ogólnie są dla mnie ważne. Trzeba się wziąć w garść! Cycki do góry i spełniajmy marzenia!


    Dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna spódnica! Trzymam kciuki! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love anything with a collar too, especially during the winter. Great style girlie!

    First off... welcome to Cali! I am in LA so wherever you are in California I hope you are enjoying it so far. Second, I am obsessed with this ensemble, particularly with how you layered it. Great style lady!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry about that second sentence. Just ignored it. It was a comment for another blog LOL.

    OdpowiedzUsuń