CHOKERS IN MY CLOSET | WISHLIST FOR ROSEGAL


Nigdy bym nie pomyślała, że w historii biżuteryjnych "must have" tak wielką rolę odegrają materiałowe opaski przypominające psie akcesoria. Pewnie wiele z Was miała podobne odczucia kiedy po raz pierwszy zobaczyła te dodatki lansowane przez IT girls z całego świata. Nawet mój chłopak nazywa je obrożami, czy smyczami, kiedy noszę je na szyi, ale to oczywiście nie zmieni mojego zdania na ich temat i mimo wszystko, w mojej małej szafie, znalazło się miejsce dla czterech chokerów (pozwólcie, że tę nazwę będę spolszczać), z czego najtańszy (i zarazem mój ulubiony) pojawił się w mojej szafie za dosłownie 5 zł!

Nie da się ukryć, że ten post planowałam dla Was zrobić od dawien dawna, ale ostatnie tygodnie są dla mnie osobiście małym piekiełkiem, ale już powoli wracam na właściwe tory mojego życia (mam taką nadzieję przynajmniej). A dodatkowego kopa do działania dała mi ostatnio propozycja współpracy od firmy rosegal.com. Asortyment na stronie pewnie większości z Was jest znany, ponieważ jest on dość standardowy dla sklepów internetowych z tej kategorii. Jednak jest coś co przyciągnęło moją uwagę już podczas pierwszych odwiedzin: osobna zakładka dla chokerów. I tak oto dopełnił się mój plan stworzenia dla Was posta, ponieważ na tej stronie możecie znaleźć chokery już od 3 zł z przesyłką. Ja znalazłam dla Was chokery, które są bardzo podobne do moich, które zakupiłam w zestawie ze sklepu Stradivarius (mowa tutaj o 1. i 2.) oraz ten słynny ze sklepu coralove.pl, który kosztuje notabene 4,99 zł.


 1. Choker z motywem kwiatów 2. Klasyczny, welurowy choker z dodatkiem minimalitycznego koła 3Klasyczne sznurowadło wykończone posrebrzanymi dodatkami. 

  A Wam które chokery ze strony rosegal.com przypadły najbardziej go gustu i dlaczego? Dla osób które napiszą najciekawszą odpowiedź wraz z linkiem do chokera będzie czekać miła niespodzianka na jego blogu.

8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ten chocker z motywem kwiatów - jest naprawdę delikatny, całkiem dziewczęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgodzę! Właśnie ten w kwiatki z zestawu Stradivariusa przypadł mi najbardziej do gustu :)!

      Usuń
  2. Wszystkiego mi się podobają, ale to dla tego że mam 3 takie same.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kwiatowy jest śliczny! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosegal moim zdaniem ma bardzo ciekawy asortyment.
    To prawda współprace dają naprawdę kopa, wiem sama po sobie.

    Nowy post
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dawkę pozytywnych słów. Cieszę się, że spodobało się Tobie u mnie. Do Ciebie również będę zaglądała z zaciekawieniem.

    Co do wpisu - uwielbiam cholery. Czuję się w nich bardzo kobieco. Lata temu, w okresie dzieciństwa były modne, jak to wszystko wraca...

    OdpowiedzUsuń