DAILY LOOK

 

Pisząc tego posta jednocześnie zastanawiam się, jak ja dzisiaj wytrzymałam w tym zestawie przy ujemnej temperaturze, zwłaszcza, że po zostawieniu czapki w pracy jestem totalnie "goła". Okej, mam gruby, fajny szal, który podczas zdjęć nosił mój chłopak by było mu chociaż trochę cieplej. Co ja właściwie dla Was dzisiaj przygotowałam? Totalnego zwyklaka, oczywiście z rzeczami, które ostatnimi czasy skradły mi serce. Spodnie z Mango (obecnie na wyprzedaży za niecałe 50 zł) mam takie same jak koleżanka z pracy. Morał chyba płynie z tego sam-> pomimo różnych figur, wyglądamy obie w nich co najmniej dobrze. Nic dziwnego, ponieważ są to klasyczne, czarne spodnie z materiału ala materiałowego, które idealnie przylegają do nóg. Najchętniej nie wychodziłabym obecnie w niczym innym z domu, ale oczywiście mrozy zmuszają mnie do wyciągnięcia trochę szerszych spodni pod które jestem w stanie wciągnąć grube rajstopy. Niemniej jednak mam nadzieję, że pokochacie ten basicowy zestaw tak samo jak ja, ponieważ każdy z tych elementów jest totalnie moim must havem :). A co do sweterka, to spotkacie go już niebawem w poście o nowościach, bo wraz z ramoneską jest dość ciekawym przypadkiem robienia zakupów w H&M. Buziaki!






4 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja i boski płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna też jestem posiadaczką O BAG - to najlepsza torba jaką kiedykolwiek widziałam, jest świetna, bo pasuje dosłownie do wszystkiego. :) Ślicznie wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz, płaszczyk i torebka wyglądają obłędnie w duecie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń