GREY SWEATER FROM ROSEGAL



Witam Was, moi kochani, w 2017 roku! Korzystając z okazji, że moja mała siostra (no dobra, już nie taka mała) wyjechała na zimowisko, zrobiłam małe przemeblowanie w pokoju, zmontowałam wieszak i zrobiłam sobie "małe" studio w rogu pokoju. Przerwa zimowa na studiach zmotywowała mnie do zorganizowania sobie czasu i przestrzeni na zrobienie kilku zdjęć, lecz na chwilę obecną tylko w domu, ponieważ pogoda za oknem totalnie nie zachęca. Może uda mi się jutro, bądź w czwartek wyjść na zewnątrz, bo dzisiaj była istna Syberia (jak dla mnie). Choć okej, oszustem bym była, gdybym powiedziała, że nie wyszłam dzisiaj z domu. Wybrałam się do galerii handlowej po ładowarkę do komputera, a wróciłam z ramoneską i swetrem, co wam opiszę w osobnym poście, bo to dość niebywałe za jaką cenę kupiłam te ramoneskę :). Dzisiaj za to przychodzę do Was z zestawieniem, w którym czuję się ostatnio niebywale dobrze- jeansy z przetarciami, zakończone szerokimi nogawkami oraz sweterek z wiązaniem, który dostałam od firmy Rosegal w ramach współpracy. Sweterek jest niesamowicie ciepły, gruby i do tego w przepięknym odcieniu szarości. Co prawda, nigdy nie byłam do końca przekonana co do tych wiązań, ale dzięki niemu zaczynam rozumieć szał na ten trend w naszych szafach. Dla mnie idealnie pasuje do wiązanych balerinek i jeansów w stylu vintage, a dla Was? Napiszcie koniecznie w komentarzu.









15 komentarzy:

  1. Świetny plener:) jestem pod wrazeniem, sama kupialm ostatnio ten wieszak tylko w celach przechowania ciuchow na okres przeprowadzki, ale chyba go zatrzymam:) co do stylizacji to mega przyladla mi do gustu:) powodzenia
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny sweterek! <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zestawienie :) sama zastanawiam się nad zakupem takiego sweterka ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie. A sweterek też mam i gi uwielbiam :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie😊 Buty prezentują się świetnie😍 Szkoda, że nie mogę nosić takich szpiców😐 Bardzo podoba mu się jak wyglądają na nodze.

    czarnakretka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jakość zdjęć! Jesteśmy pod wrażeniem!
    Kamil i Przemek/ Mr&MrChanel
    www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki zestaw ;) Sweterek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się taka stylizacja. :-) Chcę Ci polecić pościel młodzieżowa Tu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. To u mnie za oknem Syberia cały czas ! Mega jest ten sweterek ! Strasznie mi się podoba! Bardzo ładne zdjęcia :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super miejsce do robienia zdjęć brakuje mi takiego,a stylizacja 100% w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny masz sweterek ale buciki też zwróciły moją uwagę <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój sweter i bardzo lubię tego typu ciuchy :-) Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego chętnie będę Cię często odwiedzać. Jeśli potrzebowałabyś konta młodzieżowego to zapraszam na stronkę: konto

    OdpowiedzUsuń