FIRST PART- GLAM ROCK

Długo bym mogła opowiadać o tym, jak zła jestem na siebie, że zaniedbuje jedną z moich największych pasji. Ale pewnie osoby, które podzielają podobny tryb życia do mojego rozumieją (dzienne studia, czyli sesja na horyzoncie oraz praca). Niemniej jednak sesja już za mną, a ja powoli wkraczam już w nowy semestr, a więc naturalną koleją rzeczy pojawi się więcej czasu dla bloga, dla Was. Nie marnując czasu na dalsze narzekanie, bo wiem do czego dążę, przedstawiam wam I część rzeczy, które upolowałam na zimowych wyprzedażach. Kumuluje je u siebie już od końca grudnia, lecz aby nie robić jednego, wielkiego haul'u (czego strasznie nie lubię), podzieliłam posty tematycznie. Wcześniejszy post dotyczył zakupów za mniej niż 1zł (link), a teraz przechodzę już do rzeczy, które upolowałam głównie w pojedynkę- przez przypadek. Na pewno spotkacie na swojej drodze jeszcze posty z m.in ubraniami z Zary (jako jej maniaczka, nie mogłam odpuścić tam wizyty), górne części garderoby, rzeczy z połyskiem, albo nawet z tymi, które wpisują się w trendy. Zobaczymy jak to jeszcze połączę, bo na pewno chcę dla Was opisać jeszcze moją przygodę w H&M z promocjami, co myślę, że będzie nie lada gratką dla fanów zakupów internetowych. A teraz zmierzamy płynnie do dzisiejszych 4 hitów w stylu glam rock- zdecydowanie top of the top. Na samym końcu posta możecie znaleźć dokładne informacje o cenie (nie pamiętam końcówek w stylu 90/99 gr, dlatego pozwoliłam sobie napisać ok.)





Dwie koszulki- jedna którą mam na sobie przy zdjęciu z napisem CASUAL FRIDAY, druga z nadrukiem HOLY CHIC. Obie koszulki od pierwszego wejrzenia skradły moje serce. Klasyczne t-shirty, w białym kolorze, do tego z napisami, które w tym sezonie lansuje między innymi Dior, czy Gucci- to było dokładnie to czego potrzebowałam. Miałam okazję na tę chwile mieć na sobie te pierwszą, ale już wiem, że z jeansami, spódniczką, czy spodniami skórzanymi obie koszulki będą się świetnie komponować.


Leather pants- skórzane spodnie, które potocznie są zwane "motocyklówkami". Od kilku sezonów silnie lansowane i na to wszystko idealnie wpisujące się w minimalistyczne potrzeby fashionistek. Okej, są totalnie nieelastyczne, mało rozciągliwe, ale efekt jaki finalnie osiągamy mając nje na sobie, jest fenomenalny. Uwielbiam nie tylko ich połysk, uniwersalność, ale przede wszystkim srebrne zameczki imitujące prawdziwe kieszenie. Jeśli lubicie tego typu spodnie, to koniecznie wpiszcie sobie w wyszukiwarkę "leather pants outfit", gdzie znajdziecie m.in zestayw lansowane przez Kendall Jenner, czy Weronikę Załazińską.


Spódniczka to jest ten zakup, który musiałam przechodzić, przespać, przemyśleć- dosłownie. Jako pierwsze wytropiłam spodnie z motywem gwiazdek, na których punkcie oszalałam- póki nie zobaczyłam, że są to dzwony. Ten trend niestety nie trafił do mnie, jednakże nie mogłam przeboleć faktu, że "lekko kosmiczny" motyw nie trafi do mojej szafy. Idąc do innego sklepu, ku mojemu zaskoczeniu, trafiła w moje ręce jeansowa spódniczka, o kroju trapezowym. I oczywiście tu było kolejne ale- czy mi w tej spódniczce będzie dobrze? Doradzała mi koleżanka, chłopak, a nawet ekspedient w sklepie, mimo to za pierwszym podejściem jej nie kupiłam. Ale jak tylko weszłam do domu, wiedziałam, że będę musiała po nią wrócić. I nie żałuję, obecnie jest moim oczkiem w głowie i noszę ją jak tylko jest cieplej. Już nie mogę się doczekać, aż połączę ją z kabaretkami.



8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taki minimalizm. Na skórzane pewnie osobiscie bym się nie zdecydowała- jakoś nie trafiają w moje gusta i zwyczajnie źle w nich wyglądam. Ale są osoby, na których faktycznie leżą zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, że źle dobrane spodnie skórzane potrafią zniszczyć całą stylizację. Zazwyczaj trzeba po prostu być do nich mega wysokim, mega szczupłym. :D Ale w dobie pędu świata mody mamy spodnie skórzane w wielu fasonach, więc i może coś dla siebie znajdziesz. :)

      Usuń
  2. Trafiłaś w stu procentach w mój gust, śliczne ubrania. Pozdrawiam myszko: :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Same hity! Zdjęcia bardzo oryginalne, przyjemnie odwiedza się takie blogi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. You never can go wrong with black LOL also... I love the detailing on the black denim. Great style as always lady!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten choker wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń